Cannelloni din vinete cu brânză și sos de roșii

 Aceasta este o rețetă ușoară, dar nu rapidă. Dacă ai chef să bucataresti și să experimentezi un pic, eu îți rcomand cannelloni din vinete cu sos de roșii: rezistă bine la frigider, ușor de încălzit și fără carbohidrați. Da, ai auzit bine.. nici urmă de paste! 

 Doi trei prieteni au nevoie de: 

 Sosul: 
  1.  Se taie ceapa și usutroiul mărunt, și se călesc într-o lingură de ulei. După un minut, două se adaugă conservă de roșii cu o linguriță de zahăr.  
  2.   Se adaugă busuioc și oregano după gust (cam jumătate de linguriță de fiecare), sare și piper și se lasă să fiarbă la foc mic pentru 10 minute. Dacă scade prea tare,se adaugă apa.  

 Cannelloni: 
  1.  Vânăta se spală bine, și se tăie pe lung în fâșii subțiri - aproximativ jumătate de cm. Se freacă fellile  cu un cățel de usturoi .
  2.  Se adaugă o lingură, două de ulei într-o tigaie încinsă și se pun vinețele. Se lasă cam 2 minute pe o parte și 2 pe cealaltă.
  3.  Focul să fie mic, uleiul puțin și dacă în loc de o tigaie ai un grill ar fi perfect
 Cam așa arată: 
  1. Într-un castron se amestecă crema de brânză cu 100gr de cașcaval ras, ruccola și piper. 
  2. Se pun pe felile de vânată și se rulează în formă de cannelloni. 
  3.  Se pun într-o tavă, se adaugă sosul pe deasupra și se râde 50 de gr de cașcaval. Se da la cuptor pentru aprox 10 minute. - Aici eu am trișat puțin, și mi le-am pus la muncă 3 minute în cuptorul cu microunde. Excelente!
  
  

Labels: , , , , , ,