Idei pentru mic dejun - iaurt cu cereale, banane și miere

 Îți propun ceva numa' bun pentru o dimineață de weekend când nici maar nu ou nu vrei să faci. Ușor de mâncat în pat, numa' bun pentru seriale. Mi jos îți explic exact ce și cum și cat de simplu a fost:

 Pentru o singură persoană ai nevoie de

  •  3-4 linguri de iaurt 
  •  2-3 linguri cereale müsli, sau fulgi de porumb
  •  1/2 de banană  
  •  1 linguriță de miere 
  •  o portocală  
  •  o mână de fructe roșii  congelate 



  1.  Într-un castron am pus iaurtul, presărat cu cereale și banalele toate. Am îndulcit totul cu o linguriță de miere, și am și ales cereale să fie cu ciocolată - guilty pelasure.  
  2.  În blender am aruncat portocală, fructele cu puțină apa și 1 linguriță de zahăr. Dacă nu ai fructe de pădure, poți pune lămâie și să îți faci o oranjadă. Și gata! Te cocoti în pat și te bucuri de a ta dimineață. 

NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment