Porc tonkatsu

Eu nu mă prea pricep la povești. Aș vrea sa vă pot spune în câteva rânduri ce bună e rețeta, însă mă voi rezuma la atât: nu sun fan porc (exceptând baconul), însă nu m-ar deranja sa mănânc tonaktsu în fiecae zi. 

Tonakastu este sos japonez ce aduce a barbeque. Se găsește cu siguranța în magazinele de specialite, dar mai bine îl poți face singură acasă. Rețeta de mai jos este o interpretare.

În loc de pesmet japonez panko, am folosit pâine prăjita dată prin processor. Pâine trebuie prajita in toaster, sau la cuptor până câd este uscată. Dacă nu aveți un procesor, se poate da prin razatoare, cu mare grijă la degete. 

Se servește alături de o salată de varză si orez simplu. Eu, am condimentat orezul, însa nu e o idee strălucită, sosul fiind destul de puternic. 

Sos tonkatsu:
Ai nevoie de:
  1. Într-o tigaie se încinge cam 6, 7 linguri de ulei. Cotletul se trece prin faină, apoi prin ou, și în cele din urma prin pesmet. 
  2. Se prăjesc cam 6 minute pe fiecare parte, la foc mediu. Se taie feliuțe si se servește alături de sos. Poftă bună!



Labels: , , , ,