Oreo cheesecake

La mine la birou, în fiecare vineri facem o chestie foarte faină. Pe rând fiecare aduce ceva gătit de el: că o fi o prăjitură, că o fi pâine sau răcituri, nu contează, numai să fie făcut cu mânuțile tale. Eu sunt o mare fană cheesecake și de ceva timp tot mă gândeam că recent, de când sunt prin Cluj, nu am mâncat o feliuță de Oreo Cheesecake. Și m-am pus pe treabă și a fost un success total. 




Ai nevoie de:
  1. Într-un procesor sau un blender se pun 24 de biscuiți (cu tot cu cremă) până când totul capata o culoare uniformă. Se adăuga untul topit și se amestcă bine. 
  2. Se pune compoziția pe fundul unei tăvi si se preseaza cu mâna/lingura/pahar până când este totul uniform. Se dă la frigider.
  3. Folosind un mixer se bate frișca lichidă pănă când se întărește foarte bine (cam 5 minute). Se adaugă crema de brânză, zahărul pudră, amidonul și esența de vanilie și se continuă se se amestece până când este încorporată.
  4. Se iau 6 biscuiți si se sfarmă în bucățele mici (cu mână) și se amestecă din nou cu mixerul Evitați sa amestecați prea mult.
  5. Se toarnă peste blatul facut și se decorează cu cei 6 biscuiți rămași. Se lasă peste noapte la frigider(minim 4 ore)
Tips and tricks
Amidonul are rol de întăritor, și dacă știi ca tortul va sta mai mult timp la temperatura camerei e bine să îl folosești. Poate fi înlocuit cu gelatina dizolvată in câteva linguri de lapte. 

Eu am mai folosit un pachet de Oreo. Am pus 5 biscuiti întregi, doi i-am rupt în jumătate si vreo doi i-am dat prin razătoare. Cu tot cu cremă!

Labels: , , , , , ,