Salată de morcovi cu susan

Tocmai ce mă gândeam aseara că nu suntem prea versatili când vine vorba de garnituri, acompaniementuri. Înafară de cartofii și toate formele sub care vin (prajiți, piure, gratinați, natur,etc.) nu am fost răsfățată cu alte opțiuni, aici neincluzând tradiționala salată verde, bineînțeles. Așa că rețeta asta vine la fix. Eu am servit-o alături de niște pui in aluat crocant cu un sos dulce acrișor. Rece, răcoritoare si foarte aromată. Am încercat și

Ai nevoie de:
  1. Cu ajutorul unui curațător de legume (sunt cele care au doua lame una pentru coaja și una cu care te ajuta să faci spaghetti din orice legumă) se taie morcovii fâșii. 
  2. Se încălezește apă într-o oală încăpătoare. Când începe să fiarbă se adugă morcovii și se lasă 1 minut.
  3. Se scurg si apoi se trec printr-un jet de apă rece. Separat se prepară vinegreta din restul ingredientelor. 
  4. Se scurg bine morcovii, se amestecă cu vinagreta și se dau la frigider. Cu cât sunt mai reci cu atât sunt mai buni.
  5. Poftă bună s'aveți Ah era să uit. Câteva semințe de susan adaugă o aromă plăcută. 

Labels: , , ,