Salată de ton

Trebuie să recunosc ca nu sunt (sau mai bine zis nu eram) fană salate. Am mâncat de prea putine ori o salată care să mă dea pe spate și să ma sature în același timp. Așa că am zis pas..până acum. Cum vara s-a așezat parcă prea bine, temperaturile tot cresc și inevitabil, oricât de mult ți-ar placea,  nu mai intră mâncarea calda. Ai nevoie sa te răcorești,Și uite că intr-o dimineață de genul am încropit salata de mai jos. Și am facut-o a doua și a treia zi. Este numai bună de luat la pachet la muncă, sau la picnic sau ... Știi ceva? E bună oricând. Așa că fă bine și răsfață-te cu o salată mâine la munca.



Pentru un lunchbox ai nevoie de:

  1. Oul se fierbe tare. În acest timp se spală toate legumele. 
  2. Castraveții se decojesc, se taie în doua pe lungime, și cu o lingură se scot semnițele. (Ca aici)Apio se taie feliuțe.
  3. Ardeiul gras se taie feliuțe lungi și subțiri, apoi feliuțele se taie în jumătate.
  4.  Se amestecă frunzele de spanac cu castravetele și ardeiul gras, se adaugă maslinele, brănza fet tăiată cuburi, alături de tonul scurs și oul tăiat in patru. 
  5. Se amestecă mierea, muștarul și uleiul de măsline până se obține o emulsie. Se adaugă sare dupa gust și puțină zeamă de lămâie.  


Labels: , , , , , , , ,