Idei pentru mic dejun - Sandwich ca la botul calului

M-am trezit dimineață cu o poftă de a fi la mare. Și imediat mi-am amintit de uriașele sandwichuri de la bodega din Vama de pe colt. Sigur o știi, acolo unde oricând este coadă. Are și un nume: "La botul calului". Așa că recomand măcar intr-o dimineață să încerci mic dejunul de mai jos. Dacă ești mahmur, cu atât mai bine. Nu am avut o baghetă mare și nicidecum o presă de sandwhicuri, dar cu ceea ce am găsit prin frigider am încropit două sandwchiuri delicioase.

Aai nevoie de:

  1. Se bat ouăle cu lingurnța de iaur, sare și piper. 
  2. Se încinge uleiul și se face omleta la foc mic. Foarte mic! Ideea e sa nu fie maronie (prăjită)
  3. Se pune pe o farfruie la răcit și în aceiși tigaie se prăjesc feliile de bacon 1-2 minute până când sunt ușor crocante. (Dar nu foarte)
  4. Puteți prăji fellile de pâine, eu am preferat să nu o fac. Se pune omleta, 3 felli de bacon și ketchup și maioneză după gust. Se adaugă salata și se servește!
  5. Poftă bună!

Labels: , , , , , ,