Super cățelul fierbinte

Să fiu sinceră, hot dog-ul nu îl servesc prea des Sunt touși unele seri în care mă cuprinde așa o poftă de carne procesată de nu știu ce-i cu mine. Și îmi și place gustul ală, arome puternice și uneori chiar mă face să nu mă mai gandesc la "Oare ce naiba e în crenvuștiul ăsta?!"
Așa că mai jos este o idee de a da mai mult gust hot dog-ului tău. Poți avea unul normal cu un singur cremvuști sau unul gras cu doi pentru ăia mai pofticioși.


Se ia o mini bagheta de pâine cu cașcaval, se taie în două și apoi în jumătate pe lungime pentru a face loc crenvuștilor. Se pot pune cu parte despicată într-o tigaie unu-două minute pe foc pentru a le rumeni oleacă.
Crenvusti se fierb. Nu prea mult și nici la foc tare pentru că membrana se va rupe... și să spunem că nu va arăta tocmai apetisant vizual: la foc mic, într-o apă clocotită,cam 2 minute.
Acum vine partea cea mai importantă. Se ia o ceapă, și se taie pe jumătate apoi peștisori. Destul de groși. Se tavălesc prin o lingură de făină cu sare si chili si se prăjesc în ulei fierbinte cam până se rumenesc. Ăsta le va da un gust extraordinar. Vor fi ușor crocante și dulci, dar și puțin picante.
Apoi se asambleaza frumos si se acoperă cu ketchup și muștar din abudență. Eu sunt o mică fanatică a pătrunjelului și cred că aduce un plus de prospețime la toate nebuniile din acest hot dog.

Pofă bună să aveți!







Labels: , , , , , , ,